Należy pamiętać że, - dobry plakat reklamowy - ma zawierać niewielką ilość informacji, najlepiej jedno krótkie zdanie, prostota przekazu, powinien mieć jeden główny, skupiający uwagę element, musi operować jasnym, zrozumiałym językiem i symbolem dostosowanym do grupy docelowej !!!
Końcowy odbiorca powinien od razu wiedzieć, co tak naprawdę zobaczył na plakacie powinien mieć wyraźną, czytelną i odpowiednio dużą czcionkę, należy ubrać go w kontrastujące ze sobą barwy np. biały-czarny, żółty-niebieski

liczy się wszystko to, co wyjątkowe. ..


Planowanie kampanii  :)

1.   Cel i założenia przesyłu informacji danej kampanii reklamowej
2.   Optymalizacja i dobór miejsc reklamowych /jakie miasto, jak ulica, koło czego ma być nośnik ?
3.   Dobór wielkości nośników / 12m, 18m, 24m, siatka lub inne rozwiązanie/
4.   Przedstawienie road mapy całości założonych planów i rozmieszczenie nośników w Polsce lub danym 
      regionie w objętym założeniu
5.   Optymalizacja budżetu kampanii reklamowej
6.   Opracowanie i przygotowanie wzorów plakatów produkcyjnych
7.   Akceptacja wzorów i druków próbnych
8.   Druk poszczególnych mediów
9.   Manewry logistyczne do poszczególnych naszych magazynów rozmieszczonych w całej Polsce.
10. Wyjazdy ekip wyklejaczy w tereny działań
11. Raportowanie do klienta z akcji plakatowania
12. Stały nadzór ekip serwisowych w trakcie akcji reklamowych nad nośnikami
13. Zmiana layoutu
14. Raport - końcowa ocena przeprowadzonej akcji reklamowej w gronie przypadkowych osób
15. Zadowolenie końcowe klienta - wzrost marki, produktu, wzrost obrotów i sprzedaży
16. Przerwa reklamowa :)

17. Powrót zadowolonych klientów i wznowienie kolejnych akcji :)


Oto jak przygotowujemy dla was kampanie w Polsce !

Zależy nam na waszej opinii.
e-mial: opinieklintow@wynajembilbordow.pl