OSIEM  !!! - podstawowych zasad tworzenia efektywnej akcji reklamowej

1 Określ swój cel kampanii (jak typ kampanii wizerunkowy, produktowy, promocyjny)

2. Wybierz docelową grupę odbiorców jeżeli chcesz dotrzeć ze swoim przekazem
 
3. Oreśl zasięg kampanii (miasta, regiony, w których ma być realizowana w kontekście dystrybucji lub miejsca, na których ci specjalnie zależy)

4. Rozplanuj kampanię w danym regionie (określ z doradcą eabillbords /Tomasz - 600 090 253/ czy nośniki rozmieścić równomiernie, czy przy trasach wlotowych/wylotowych, czy przy centrach miast, czy przy głównych drogach)

5. Dobierz rozmiar i usytuowanie nośników do treści przekazu i wskazanej grupy docelowej

6. Dostosuj swój graficzny projekt

7. Wybrany layout sprawdź z różnych odległości na danym nośniku pokazującym plakat (skonsultuj się z działem projektów aby uzyskać pomoc dtp@wynajembilbordow.pl obsługi klienta)

8. Ciesz się dobrze zrobioną pracą :)